Wybierz prezent

FAQ

1. NIE DOSTAJĘ MAILA Z POTWIERDZENIEM REZERWACJI, CO SIĘ STAŁO?
Prawdopodobnie inny Mikołaj ubiegł Cię w rezerwacji prezentu o kilka sekund. Odśwież stronę z listą prezentów i zobacz czy nie jest on już w rezerwacji.
Sprawdź też skrzynkę spamu. Czasami tam trafiają potwierdzenia.
Użyj innego adresu e-mail do rezerwacji prezentu.
Skontaktuj się z nami. Natychmiast pomożemy :) i sprawdzimy czy prezent można nadal zarezerwować albo zrobimy to w Twoim imieniu.

2. CZY MAM KUPIĆ WSZYSTKIE WYMARZONE PREZENTY DANEGO DZIECKA?
Nie. Na liście przy każdym dziecku podane są co najmniej 2 prezenty do wyboru. Prosimy darczyńców o kupienie jednego z nich. Pamiętajmy, że prezenty będą rozpakowywane na wspólnej sali, dzieci będą patrzyły co dostali koledzy i koleżanki. Tak więc jeden prezent dla jednego dziecka plus ewentualnie słodycze ale w rozsądnych ilościach. Dzieci zazwyczaj pałaszują słodycze na „jedno posiedzenie”, tuż po kolacji wigilijnej ;)

3. JAK MAM ZAPAKOWAĆ PREZENT? JAK GO OZNACZYĆ?
Prosimy o świąteczne opakowania (papier / torba), z napisem lub naklejką z imieniem i wiekiem dziecka oraz z nazwą miejscowości. Przyda się też dodatkowa duża foliowa torba, która ochroni świąteczne opakowanie na czas transportu.

4. DO KIEDY ZBIERANE SĄ PREZENTY?
Informację nt. poszczególnych terminów dla danych miejscowości publikujemy na stronie głównej www Akcji (zielony box) oraz w zakładce "O Akcji" (podstrona "Do kiedy zbieramy prezenty"). Są to daty nieprzekraczalne. 1-2 dni później ruszają wcześniej zorganizowane transporty do poszczególnych placówek.

5. GDZIE ZBIERANE SĄ PREZENTY?
Zbiórka prezentów prowadzona jest w biurze Agencji PR Publink, przy ul. Narbutta 46/48 (stacja metra Pole Mokotowskie, przy skwerze A. Słonimskiego), lok. 51 w Warszawie. Prosimy o przynoszenie prezentów w godzinach 9:00-17:00, od pon. do pt. W przypadku trudności dowiezienia prezentu w tych godzinach prosimy o kontakt z biurem agencji na tel.: 22 / 849 17 71.

6. CZY MOGĘ DOSŁAĆ PREZENT DO MIEJSCA ZBIÓRKI KURIEREM ALBO POCZTĄ?
Jak najbardziej. Adres miejsca zbiórki to:
Agencja PR Publink
Ul. Narbutta 46/48 lok. 51
02-541 Warszawa

7. SKĄD WIEM, ŻE MÓJ PRZENT DOTARŁ DO MIEJSCA ZBIÓRKI?
Prosimy obserwować zakładkę z listą prezentów na www Akcji. Prezenty dostarczone do agencji zmieniają, w ciągu 2-3 dni, swój status na liście prezentów, na www Akcji, z „Zarezerwowany” na „Kupiony”.

8. CZY MOGĘ PRZESŁAĆ PREZENT BEZPOŚREDNIO DO DANEJ PLACÓWKI?
Prosimy aby tego nie robić. Prosząc dzieci o listy do Św. Mikołaja z ich wymarzonymi prezentami zobowiązujemy się do ich dostarczenia pod choinkę. Od 2003 roku dokładamy wszelkich starań aby tak było. Nigdy nie zawiedliśmy. Skrupulatnie sprawdzamy czy mamy wszystkie prezenty, sprawdzamy stan ich świątecznych opakowań, gdy trzeba pakujemy w nowe torby i papiery. Prezenty zawożone są przez „naszych ludzi” - koordynatorów poszczególnych placówek. Dajemy gwarancję, że wszystkiego dopilnujemy.

9. NIE MOGĘ KUPIĆ PREZENTU. JAK MOGĘ POMÓC?
Można wspierać Akcję na wiele sposobów np.:
- promować ją wśród znajomych, rodzin, kolegów z pracy, wszędzie gdzie się da; mówić o niej i rozsyłać dalej nasze maile;
- pracować jako wolontariusz przy sortowaniu prezentów;
- pomagać przy transporcie prezentów.

10. CZY MOGĘ PRZEKAZAĆ PIENIĄDZE DANEJ PALCÓWCE?
Nie prowadzimy zbiórki funduszy, chętnie jednak udostępnimy kontakt do dyrekcji danej placówki lub do jednej z naszych partnerskich fundacji, z którymi od lat współpracujemy przy Akcji, a które organizują także inne inicjatywy dla dzieci w ciągu całego roku.

11. KIEDY BĘDĄ ZDJĘCIA? JAKI MAM DOWÓD, ŻE PREZENTY DOTRĄ DO DZIECI?
W styczniu, w galerii zdjęć na www Akcji, publikujemy zdjęcia z Wigilii we wszystkich placówkach i rodzinach. Do naszych darczyńców rozsyłamy wtedy e-maila z informacją, że zdjęcia są już na www. Na bieżąco informujemy także o przebiegu Akcji na jej fanpage na FB.

12. DLACZEGO ZBIERAMY PREZENTY DLA TYCH A NIE INNYCH PLACÓWEK / RODZIN?
W ramach Akcji wspieramy ośrodki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny, których sytuację, w tym finansową, dobrze znamy. Wiemy, że nie mogą one w danym roku liczyć na pomoc ze strony innych sponsorów lub jest ona bardzo ograniczona. Więcej nt. ośrodków, które wspieramy w tym roku w zakładce „O Akcji” na podstronie „Komu pomagamy w tym roku”.

13. CZY MOGĘ ZGŁOSIĆ PLACÓWKĘ / RODZINĘ DO AKCJI?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nowa placówka / rodzina będzie wymagała zbadania jej potrzeb (w tym sytuacji finansowej – inni sponsorzy?) i znalezienia dla niej koordynatora, który zadba m.in. o organizację transportu upominków.